مشاور انتخاب رشته آزمون سراسری
نوشته شده توسط : elaheh
مشاور انتخاب رشته آزمون سراسری
 
 
 
 
 
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد :  
9099071611
اخیرا بعضی استان ها نمیتوانند از تلفن ثابت تماس بگیرند به همین جهت:
تماس با موبایل همراه اول  99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (

حتی ایام تعطیل)

 

 

انتخاب رشته کنکور سراسری چگونه است ؟


سوالی که این روزها ذهن داوطلبان را به خود مشغول کرده است این است که انتخاب رشته به چه صورت انجام می شود . نکات مهمی که در انتخاب رشته از اهمیت بالایی برخوردار است انتخاب شهر محل تحصیل است و یا انتخاب رشته ها خاج از محل سکونت ویا انتخاب رشته براساس دانشگاه که برای اطلاع در این زمینه توصیه می کنیم مقاله راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری 96 – 97 را بخوانید . پس از اینکه این اطلاعات را کسب کردید . باید بدانید نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری به چه صورت است

 نحوه ی انتخاب رشته کنکور سراسری سال 96 -97 

انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بعد از ازمون و دریافت کارنامه میباشد. هر داوطلب حق 20 انتخاب دارد.بحث انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد از اهمیت بالایی برخوردار است که علاوه بر دقت به علایق خود در رشته مورد نظر باید به دانشگاه محل تحصیل دقت لازم را داشته باشد.ممکن است رشته مورد علاقه داوطلب با دانشگاه آن رشته از نظر مسافت طولانی بوده و وی شرایط لازم برای تحصیل در انجا نداشته باشد.پس میتوان با راهنمایی از مشاوران با سابقه طولانی در این سامانه در انتخاب رشته درست  به صورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره گیری 909071611 در این مرحله از کنکور را به راحتی پشت سر گذاشت.

 

 

مشاوره -انتخاب- رشته- کنکور -سراسری

 

 

 

 

مشاوره انتخاب رشت کنکور سراسری

اولین نکته مهم در انتخاب رشته علاقه فردی می باشد و نکته مهمم بعدی بازار کار رشته انتخابی . در این راستا از شما عزیزان می خواهیم مقاله( نکات مهم برای انتخاب رشته کنکور ) را مطالعه نمایید .
اگر سوالی در رابطه با انتخاب رشته کنکور ،ثبت نام کنکور سراسری 97،برنامه ریزی کنکور 97 ،دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ،لیست رشته های بدون آزمون ،شهریه های دانشگاه ها داشتید بهتراست از مقاله مرتبط با ان را مطالعه کرده و در صورت عدم حل مسآله با مشاورین مرکز صدای مشاور تماس حاصل فرمایید .

داوطلبین عزیز برای یک انتخاب رشته خوب و مناسب بهترین راه  انتخاب یک مشاور عالی و برتر می باشد هستند داوطلبینی با رتبه های بالا که به دلیل عدم انتخاب درست درباره مشاور خود به مشکل برمی خورند و اینده خود را دچار بحران می کنند شما داوطلب عزیز برای مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید با شماره 9099071611 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 میزان تاثیر سوابق تحصیلی در انتخاب رشته کنکور سال 96 - 97  

میزان تآثیر سوابق تحصیلی در انتخاب رشته کنکور 96 – 97 همانند سال قبل بی تآثیر نبوده. به گونه ای که افرادی که دیپلم خود را در سال 84 به بعد اخذ کردند و یک یا چند امتحان آنها نهایی بوده مشمول سوابق تحصیلی هستند.

داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال 90 به بعد اخذ کردند و تعدادی از امتحانات خود را بصورت نهایی پشت سر گذاشتند نیز مشمول این سوابق هستند.

داوطلبین برای اطلاع اززمان انتخاب رشته و تخمین تراز وانتخاب رشته درست بر اساس تراز قبولی خود در کنکورمیتوانند با مشاورین سامانه صدای مشاور به شماره 9099071611  تماس گرفته و از راهنمایی مشاوران مجرب این سامانه بهره مند شوند.

 





:: برچسب‌ها: راهنمای انتخب رشته کنکور سراسری, نحوه انتخاب رشته , شروع انتخاب رشته کنکور سراسری , زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: